שתלים מיוחדים למחוסרי עצם

מרפאת ד"ר אלבז גאה להוביל את תחום השתלות שיניים באזור באר שבע והדרום ומציעה השתלת שיניים מתקדמת למחוסרי עצם.

הצוות המקצועי שלנו כולל מומחים שונים, בין היתר, שני מומחים בכירורגיית פה ולסת מהטובים בארץ שסיימו את הלימודים בחו"ל, שני משקמים ורופא חניכיים, אשר ילווה אתכם אישית בכל שלבי הטיפול עד לשיקום פה מלא.

המרפאה דוגלת בשיטות טיפול מהמתקדמות בארץ ובעולם. כבר ביום הטיפול תוכלו לצאת עם תותבת זמנית אסתטית המותאמת באופן אישי לפה שלכם.

במקרים של אבדן עצם בשל גורמים תורשתיים, מחלות חניכיים, הזנחה או דחייה של טיפולים, רופא שיניים חייב להשתיל עצם הלסת כדי לאפשר השתלת שיניים. השתלת עצם כוללת ניתוח מסובך ומורכב בשם הרמת סינוס פתוחה (בלסת עליונה) או הרמת סינוס סגורה (בלסת תחתונה). הצוות המקצועי שלנו ידאג שתעברו חווית טיפול יוצאת דופן, במינימום כאבים ועם תוצאות לא פחות ממדהימות.

יתרונות השתלת שיניים למחוסרי עצם במרפאת ד"ר אלבז:

• תכנון מקדים ומדויק של כל שלבי ההשתלה
  • כאב מופחת משמעותית (פחות טראומטי לגוף)
  • תותבת אסתטית זמנית בהתאמה אישית לפה שלכם כבר ביום הטיפול!
  • חזרה מהירה לשגרה – כבר למחרת תוכלו לחזור לעבודה ולחיי היומיום שלכם!
  • חיסכון בזמן וכסף (נבחרת רופאים מומחים בתחומים שונים תחת קורת גג אחת)
  • מיטב המומחים בתחומים שונים שיעניקו לכם טיפולי שיניים ברמת איכות הגבוהה ביותר, ונחת מטיפולי שיניים למשך 15-30 שנה!
  • מכונת צילום במקום! לנוחיות המטופל

מרפאת שיניים ד"ר אלבז מובילה בתחומי שיקום הפה ההשתלות הדנטליות וטיפולי השיניים המורכבים. באמצעות נבחרת מנצחת של הצוות הרפואי בתחום כירורגיית הפה והשתלת שיניים, וטכנולוגיה חדשנית, מרפאתנו מעניקה השתלות שיניים איכותיות ומקצועיות גם במקרים מורכבים ובמקרים של מחסור קיצוני בעצם הלסת.

תאמו ביקור במרפאה לקבלת ייעוץ מקצועי וגם אתם תוכלו להחזיר את החיוך ואת איכות החיים !

שלום,
איך אפשר לעזור?